dinsdag 19 november 2019

Leah (Fibre Mood 7).

Toen ik de voorstelling van de patronen van Fibre Mood 7 zag, twijfelde ik geen seconde, ik moest een jumpsuit maken!
Elk jaar ga ik bij mijn favoriete merken kijken of er jumpsuits in de collectie zitten, en dan stel ik altijd vast dat de mooiste exemplaren in mijn maat al lang zijn uitverkocht, en als er wel nog eentje beschikbaar is in mijn maat, dan ben ik meestal aan het surfen in de verkeerde prijscategorie. đź‘€ #byebyejumpsuit
Reden genoeg dus om zelf een exemplaar te maken!
Tijdens het naaien dacht ik zowat om het half uur dat deze jumpsuit wel eens veel te groot zou kunnen zijn, ik zag mijn kostbare tijd al helemaal in rook opgaan, ik heb nooit gedacht dat dit nog goed zou komen! Alles ziet er zo lang, zo breed en zo groot uit als je bezig bent. Als er bij het passen een applausmeter had gestaan, dan was die wel meteen de hoogte in geschoten. Die jumpsuit paste gewoon perfect! Wat was me dat een opluchting.
Voor deze jumpsuit gebruikte ik een effen gabardine stretch, maar ook een stofje met een bloemenprint of een geometrische print, of een roze zomerse versie behoren natuurlijk tot de mogelijkheden. Ik ben ontzettend benieuwd naar alle versies die van deze jumpsuit nog zullen gemaakt worden, en natuurlijk surf ik straks eens naar de Linkparty om te zien welke creaties de andere nieuwe patronen uit Fibre Mood 7 al hebben opgeleverd!











Tot de volgende!
Groetjes,
Inge






Geen opmerkingen:

Een reactie posten