dinsdag 10 september 2019

Fibre Mood 6: de Erin sweater.



We zijn alweer september. Alle vormen van opblaasbaar plastic vertier zijn samen met alle flipflops weer uit het straatbeeld verdwenen. De nieuwe organisatie van de schoolgaande kinderen heb ik bijna onder de knie, tijd dus om die naaimachine af te stoffen!
Uit de patronen van het zesde nummer van Fibre Mood koos ik om te beginnen een heel eenvoudig patroon, de Erin, een sweater met raglanmouwen. Ik koos voor de versie met de driekwart mouwen, maar je kan ook kiezen voor een langere mouwlengte en vervolgens afwerken met een elastiek aan de polsboorden.
De sweater zit wat mij betreft perfect, de maat komt ook overeen met wat ik in de winkel koop.






Deze editie zal weer heel wat mooie creaties opleveren, dat was al meteen duidelijk toen de foto’s van de eerste creaties opdoken. Als je op zoek bent naar inspiratie, surf dan zeker eens naar de Linkparty, want vandaag wordt Fibre Mood 6 officieel voorgesteld. Stuur dus nog snel een sms’je naar jouw wederhelft om te zeggen dat je een uurtje later thuis zal zijn, wegens ’Fibre Mood-dag' en 'nieuwe stofjes nodig’. 😉

                                                           Veel naaiplezier!

6 opmerkingen: