vrijdag 1 december 2017

Een nieuwe trui uit SVDHZ3, een babyjasje en het virtuele stokje.

Een leuk patroon, dat verdient wel meer dan één uitvoering. De trui met de zakjes uit SVDHZ3 blijft hier populair. Met dit koude weer zou ik ook wel zo'n trui willen!💓 Foto's maken met mijn 7-jarige werd één grote giechelpartij, dat mag nog een tijdje blijven duren! 







Met dezelfde stof voerde ik de binnenkant van een babyjasje voor de kleine Matteo. Hopelijk vindt de mama het mooi.


En, oh ja, Anke van aamore.wordpress.com wierp mij het virtuele stokje toe met de vraagjes van Naais to meet you.
Hier gaan we:
1.Wat was je eerste stuk dat je maakte en voor wie?
Een hemdje voor mijn zoontje (foto hieronder), ik gaf het door aan een vriendin, die het op haar beurt ook doorgaf aan een vriendin, bestemming nummer drie al, zalig toch!




2. Op welk genaaid stuk ben je het meest trots?
Op de jasjes die ik maakte. Het jasje op de foto hieronder bijvoorbeeld.



3. Welke naaister/ontwerper/blogger/instagrammer zou je graag eens in het echt ontmoeten?
Eva Goris bijvoorbeeld, ik ben wel fan van haar spontane stijl.

En tot slot, wie oh wie wil graag het virtuele stokje vangen?

Tot de volgende!


3 opmerkingen:

  1. Dat doet mij eraan denken dat ik ook nog zo'n stokje in te vullen heb, merci voor de reminder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo fijn om te lezen
    die kerel heeft geluk met zo naaiende mama: hij straalt in elke creatie

    BeantwoordenVerwijderen