dinsdag 19 december 2017

De Ivan trui


Voor mijn man maakte ik de Ivan trui uit het breiboekje van Veritas. Een beginnersprojectje. De kraag wordt wel gebreid met rondbreinaalden. Help, oh breigoden, rondbreinaalden! De trui zat al helemaal in elkaar en toch bleef hij nog dagen liggen zonder kraag, alsof ik mijn teerbeminde werk met die rondbreinaalden helemaal naar de verdoemenis zou helpen, maar hé, een filmpje van Veritas is in zo'n geval het beste idee, en het kwam gelukkig goed. De trui werd ook al meermaals gedragen, wat kan ik nog meer wensen? Een foto met de husband erin misschien?! Helaas, ... een foto op mijn model komt er niet, jullie zullen het moeten stellen met een foto van mijn breisel en de foto uit het boekje! 😅


Tussen alle decemberdrukte door werd er ook nog een snelle Mitch gemaakt. 


Nu ik al die mooie creaties in blogland zie passeren, verlang ik echt weer naar verse naaitijd, en liefst nog voor de feestdagen!
Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten