woensdag 4 november 2015

Twee snelle pyjama's.

Twee pyjama's maken, dat moet een beetje vooruit gaan. Ik gebruikte hiervoor slechts 1 patroondeel per pyjama, het patroondeel van de pyjamabroek uit het Femma-boek. Super handig! Op twee witte truitjes van Hema streek ik voor elk een leuke strijkapplicatie van VAN IKKE, jullie zeker niet onbekend.




Op school werd door broer een dromenvanger gemaakt om nare dromen te verdrijven. Goed idee!




Het stofje voor broer is er eentje van Soft Cactus, het roze stofje voor zus is er eentje van Scapa (Mon Depot).
Tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

  1. Tof! Pyama's zijn dankbare naaiprojecten hé, ik ben ook een serie gestart :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 'Ik heb goed geslapen in jouw zelfgemaakte pyjama' klonk het deze morgen, leuk hé!

      Verwijderen
  2. pyjama's daar ben ik ook mee bezig.
    Die applicaties vind ik de max!!!! Heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. TOF, Inge! Daar zullen ze lekker in kunnen slapen en rondhangen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hola Annelies, ik geniet ervan om ze 's avonds in hun pyjama te zien zitten ... muchas gracias!

      Verwijderen