vrijdag 13 november 2015

Charlie!


Het is bijna niet te geloven, maar voor het eerst monteerde ik vorige zaterdag een stretchnaald op mijn machine om te werken met hohoho tricot!
Voilà, het is gebeurd, mijn grenzen zijn weer verlegd en er staat weer een hele nieuwe wereld voor mijn deur, eentje met zachte stofjes, oh, dat zullen mijn schatten graag hebben.

Voor mijn eerste projectje koos ik het patroon Charlie van Zonen09, op veilig spelen, weet je wel.
Ik combineerde hiervoor twee stojes van MonDepot, een effen stofje van Amelia Milano en een stofje van Fragile met blokjes.


Tot de volgende keer!

16 opmerkingen:

  1. Welkom to the tricotworld !
    Chapeau, heel mooi. Knap dat je durft en nieuwe dingen uitprobeert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeej, lang leve tricot! En wat een prachtige Charlie, ik ben helemaal fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!
    Ik ben ook net mijn tricot vrees aan het afschudden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stoffencombinatie! En eenmaal je tricot hebt ontdekt, you never go back!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Lies, deze combinatie begon te rijpen toen de stofjes naast elkaar belandden in mijn stoffenbox. En ja, ik heb zin in nog meer tricot!

      Verwijderen
  5. Dit vraagt zeker naar meer tricot naaiwerkjes... wat een leuke trui voor Conrad!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er ligt al iets geknipt voor zus, misschien iets voor in de naaiclub ...

      Verwijderen
  6. Wat goed dat je je grenzen hebt verlegd! Met tricot naaien is niet echt heel moeilijk en je kan er zoveel leuks mee maken. Veel plezier in de tricot wereld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, hier zitten er al enige meters tricot op, maar nog steeds moet ik me er soms over zetten, over die vrees. Wat goed dat je het deed, want hij is prachtig, in zijn nieuwe Charlie :)

    BeantwoordenVerwijderen