woensdag 5 september 2018

Toni (Fibre Mood)

Het duurde ook hier niet lang voor het gloednieuwe naaimagazine Fibre Mood in huis werd gehaald. Ik moest wel wennen aan het feit dat de werkbeschrijving online staat en niet in het boekje zelf, extra gedoe toch wel. Maar ik was gewonnen voor het patroontje Toni en ik ging dus toch maar aan de slag. De stof die ik gebruikte was aanvankelijk voorzien voor een ander project, ik had volgens de werkbeschrijving eigenlijk 15 cm te weinig in huis, maar dat bleek gewoon perfect genoeg om uit dit stofje van Veritas een comfortabele Toni te maken. Ik stak het jurkje ineen zoals ik een sweater maak, de zijkanten van de mouwen en de zijkanten van de jurk werden in één beweging genaaid, ik vind dat eenvoudiger. Een eenvoudig patroon, een eenvoudige en snelle werkwijze en een leuk stofje, meer moet dat niet zijn. Fibre Mood, laat maar komen die patronen!









4 opmerkingen: