vrijdag 18 mei 2018

Raven Jurk nummer 2!


Het patroontje van de Raven Jurk uit La Maison Victor beviel me wel. De eerste keer werkte ik de mouwboorden af met een elastiekje (ideetje gezien bij By Eva Maria), maar deze keer koos ik voor een mouwboord in tricot. Zo'n boordje zit echt wel super comfortabel als je dagelijks op een computerscherm moet tokkelen. Ergonomische mouwboorden, vind ik leuk!👍


Het stofje is er eentje van La Maison Victor, maar dat hadden jullie natuurlijk al onmiddellijk in het snotje.


Tot de volgende!

5 opmerkingen:

  1. Oh mooi! Luchtig en zomers, ideaal voor warmere dagen en toch nog netjes gekleed moeten zijn.
    Goed idee met die mouwboorden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Inge,
    Via blogspot op het idee gekomen toen ik het voorbij zag komen!
    Ik zou graag het patroon van de ravenjurk willen hoe kan ik hieraan komen? Kun jij me helpen, alvast super dank. pkooijman@freeler.nl
    Groetjes, Henny
    http://babbelaere.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen