donderdag 2 maart 2017

Groen, groen, groen ...

Onmogelijk om in 2017 naast de bloemen- en plantenprints te kijken, ook bij de jongens, jawel! 
Voor Conrad maakte ik een Mitch Sweater in het cactusstofje van Bambiblauw.



Nu het voor de kinderen vakantie is, werd ik met lieve, doch niet te negeren aandrang verzocht om nog eens samen iets te maken voor pop Emma ...


'Euh mama, en liefst dezelfde kleertjes als deze die je aan het maken bent voor mij'.




Voor Amélie maakte ik ook een Mitch Sweater in een stofje van Bambiblauw, gecombineerd met de Viola legging uit La Maison Victor in het geruite stofje van Bambiblauw.

'En maak je ook nog iets met poezen, mama?'

Vaneigens!

Een tweede Viola legging rolde vanonder de naaimachine, dit keer in een poezenstofje gevonden bij Wild Van Stof. De trui met de poes erop (Emile & Ida) vonden we bij Goldfish. Voor de schoenen met poes moet je bij Torfs zijn. 😉😸



Waar blijft dat lenteweer toch?

4 opmerkingen:

  1. Met zo een schone outfits moet de zon toch gaan stralen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als dat zou helpen, dan zou ik snel nog een paar outfits maken:)

      Verwijderen
  2. Mooie outfits! Ik ben zelf helemaal fan van de truien maar die poezenoutfit zou hier bij. de dochter ook scoren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je @ Daisy, 2 moeders en 2 dochters met dezelfde smaak:)

      Verwijderen