maandag 18 januari 2016

Een warme trui en comfortfood: pin it & make it #2 en #3

Sneeuw hebben we hier de voorbije week niet gezien, maar een beetje extra warmte, daar zegt niemand in huis bij deze temperaturen neen tegen. Ideaal weer om de JOSEPH TRUI uit de laatste La Maison Victor te breien. Er lag hier nog een voordeelpakket van Veritas te blinken met 10 bollen wol, ideaal. Ik breide met naalden 6 en 8, anders dan vermeld, maar zoals het patroon voorschrijft met 2 draden tegelijkertijd, dat gaat nogal vooruit! Het kraagje breide ik afzonderlijk en de inspiratie voor de foto vond ik op Pinterest. (Pin#2)





Ook comfortfood is deze week extra hartverwarmend. Ik maakte het 'eenpansgerecht van eieren in lichtpittige groenten' gepind op Pinterest (Pin#3) en afkomstig van www.truitjeroermeniet.be, waar de foto veel mooier oogt, en waar je ook het volledige recept terugvindt. En oh ja, het was ook super lekker!


Tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

  1. mmmmmmm ziet er lekker uit. En amai, jij kunt dus ook breien? Ik durf me er niet aan wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zowaar, ik kan breien Tine (gemakkelijke steken), en als ik de beschrijving niet meer snap, dan doe ik gewoon mijn eigen ding:)

      Verwijderen
  2. Ik denk dat ik weet wat ik vanavond klaar maak, ik had al zoiets in gedachten ;-)
    Thanks!
    Die trui vind ik heel mooi, hij was me ook al opgevallen! Maar momenteel niet aan het breien, iets van kiezen is altijd een beetje verliezen ...

    BeantwoordenVerwijderen