donderdag 21 maart 2019

De Lauren Top (Fibre Mood editie 3).

De oversizede Lauren Top uit editie 3 van Fibre Mood, die wou ik ook wel in mijn kleerkast. Zoals ik al vermoedde, zit deze top heel comfortabel! Ik ben er zeker van dat ik deze top gecombineerd met een jeans vaak zal dragen! Op Instagram zag ik al heel veel verschillende versies voorbijkomen, dit patroon valt duidelijk in de smaak.





In het vorige blogbericht mocht ik het digitaal patroon van de Phoenix-sweater van Fibre Mood weggeven. 
Tadadada, ... dit zijn de winnaars:

-Wilma de Mol
-elienmaakt
-sew_amaryllis_sew

Jullie mogen een mailtje sturen naar Fibre Mood (info@fibremood.com) om het patroon te laten doorsturen.

                                Proficiat en veel naaiplezier!

                                            Tot de volgende!
                                                                  
                                                    Groetjes,
                                                       Inge









3 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaar.
    Jij scoort alvast met je prachtige top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan! Ik vond het patroon ook meteen leuk! Afhankelijk van de stof krijg je toch heel verschillende resultaten maar allemaal even leuk!

    BeantwoordenVerwijderen