dinsdag 24 april 2018

Korte mouwen-update

De zomer nam het werk van de lente voor een weekje over en dat gaf mij de kans om foto's te maken van enkel maaksels met korte mouwen. Twee jurkjes gebaseerd op het patroon van het Esmée-jurkje uit La Maison Victor, in twee nieuwe stofjes van Seeyouatsix die Amélie zelf koos. 


Een eerste stofje met reigers. Dat heeft ze goed gekozen.





Een foto aan de piano met daarnaast een gedicht dat ik niet kwijt wil!
Het gedicht van Maud Vanhauwaert hing maanden in de inkomhal van de muziekschool in Roeselare, maar werd ondertussen verwijderd. Hoe jammer. Maanden geleden nam ik gelukkig een foto. 😍

Ook de artisjokken uit de laatste collectie van Seeyouatsix koos ze, ik hoef echt geen schrik te hebben als ik ze zelf laat kiezen.


Voor broer verwerkte ik een 'lang gekoesterd' stofje van Lily Balou in een Mitch Sweater (LMV) met korte mouwen.


Vooral niet vragen om huiswerk te maken als je hem zo ziet zitten. Het antwoord luidt gegarandeerd: 'IK ZIT MIDDEN IN EEN POTJE!' Herkenbaar?


Ten slotte maakte ik voor hem ook nog een hemdje, het Jared-hemd uit La maison victor, maar dan zonder omslag aan de mouwen en zonder zakje. De print van RitacoRita volstaat wel voor dit hemdje!





Ik ben nu al benieuwd wanneer het nog eens korte mouwen-weer is, dan brei ik een vervolg aan mijn update! We duimen alvast voor blijvend mooi weer!
Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten